bloggtorka

10 favoriter:
Färg:
Brun, vit, grå.
Mat: Hum, grillat
Band: Inget speciellt
Film: Alla Beck (dör för mikael persbrandt)
Bok: Oskuld
Sport: Innebandy
Årstid: Sommar eller vinter
Veckodag: Fredag.
Glassmak: Isglass
Tid på dygnet: Kvällen

9 för tillfället:
Humör:
Jätteglad och jättelycklig
Smak: I munnen? Tuggummi, haha
Kläder: Raggsockor, vita jeans, svart ufftröja
Bakgrund: What?
Nagellack: Inget.
Tid: 17.34
Omgivning: Mitt rum
Irritationsobjekt: Ingenting

8 första:
Bästa vän:
Sahar
Screen name: Öööh, minns inte.
Husdjur: Hund
Piercing: Hål i öronen i fyran typ, hah
Förälskelse: Höhö
Musik: Ingen aning
Bil: Ingen ännu
Kyss: Usch för den asså

7 senaste:
Cigarett:
Öööh, hum.. hehe
Mat: Lunch
Dryck: Vatten
Biltur: Ööh, i måndags?
Kyss: Igår av min älskling
Spelad låt: Nothing is gonna change my love for you-Westlife
TV-program: One tree hill

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nej.
Brutit mot lagen: Haha
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Oja.
Varit med på TV: JA :D
Kysst någon du inte känner: Ööh, känner & känner.

5 nej tack:
Kläder:
70-tal
Mat: Lever
Musik: Rock
Dryck: Kaffe
Personlighetsdrag: Liars

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
Va med min älskling en stund, annars bara hemma.
Du kan höra just nu: Min musik
Du inte kan leva utan: Karl, vänner, innebandy
Du gör när du har tråkigt: Sitter vid datorn

3 personer:
Du kan berätta allt för:
 Karl
Du tycker om: Karl
Du inte gillar: För många

2 val:
Kaffe eller te:
Te
Vår eller höst: Vår

1 önskan: Att tiden ska gå fort fram till jul, två månader kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback