CAPERIO TÄBY - AIK

Okej, fuck vad jag har ont.. Ont i vaderna, låren, fötterna och i magen. Jävla träningsvärk! Fast ont i föttenra kommer nog inte från det, haha. Det kommer från att jag stod i köket hela dagen och satt typ 15 minuter på lunchen.. Gud vad stressigt det var. Vi fick massa beställningar påsaker som skulle ut.. Allt skulle ut samtidigt. När min kycklig var klar va inte såsen klar, när min kyckling var klar, va inte Fredriks fläskfilé klar. När fläskfilén va klar, va inte kyckligen klar.. När fisken var klar var inte potatisen klar o.v.s.. Ssssstressigt! Men samtidigt väldigt roligt.
Strax kommer pappa och hämtar mig och Ronja för att vi ska på CAPERIO TÄBY-AIK i Tibblehallen. Egentligen skulle vi ha gått med mamma och Mats. Men Mats har ryggskott, så han orkar inte sitta på en hård stol i några timmar, och mamma har varit på sjukan hela dagen, så hon orkar inte heller gå :/  Men jag har ju självklart en go och glad pappa som gärna ställer upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback