förlåt för ett inlägg som inte hänger ihop nån stanns

Haha, imorse när jag skulle kliva av bussen höll jag på att glömma gå av. Jag är så van att alltid åka vidare när jag ska till skolan, ända till station, men nu behöver jag bara åka till centrum.. HAHAHA! Skolan var iallafall helt okej, matte och engelska. På matten hade dom andra prov och jag fick inte göra provet eftersom jag inte visste vad det var på, så jag fick sitta utanför och jobba i boken,haha. På engelskan gjorde jag nån diagnos igen. Och jobbade sedan i boken, ingen jobbig dag i skolan om jag ska vara ärligt, lite smårolig till och med. Va tvungen att stanna kvar en liten stund för att få lite papper, så jag missade 11 över bussen, så jag fick vänta på 26 bussen, som gick upp i brunnbyvik (som den gör typ fyra gånger om dan) och jag trodde jag skulle dö innan jag kom hem, typiskt min otur. Nu är jag iallafall hemma och ja, inget mer med det. Sitter och försöker skriva en presentation på engelska till min engelskalärare. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback