fre-lör, haha!

Jag har inte riktigt haft orken att blogga, jag har inte riktigt samlat mod till att sitta vid datorn. Men nu är jag här, egentligen för att jag skulle in på töjnans hemsida och anmäla mig till träningen, men eftersom Peter ringde nyss och sa att den va inställd, så fastnade jag här istället.


Nåväl.. I fredags var jag ju ute med Tove, Tess, Frida och Sarah. Det var trevligt, flammsigt och väldigt roligt, även om det inte varade så länge. Känns som att det var åååår sedan jag satte min fot i Sollentuna. Trevlig kväll var det iallafall..
Igår gick jag upp hyffsat tidigt, eller ja.. vid elva typ, haha. Sedan åkte jag och pappa ner till jobbet och jobbade en ganska lång stund, pengar behövs ju alltid! Sedan åkte vi ner till centrum och skulle kolla på vinterskor. Jag hittade ett ända par som jag gillade, men dom fanns bara i 36 och 37, och eftersom det är vinter nu, och  jag har väldigt lätt för att frysa, vill jag helst få plats med ett par extra tjocksockor, så jag ville ha 38. Men det fanns inte, så det är bara att leta vidare.. Kvällen ängnade jag iallafall hemma i soffan, med Mr. Brooks (sjukt bra, men lite sceary) och förmodligen sista Beckfilmen :( jävla skum film, jag fattar ingenting.......... AAAAAH!!!!!!! Jag dör om det inte kommer flera!

image243

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback