HOLY MOTHER

Nu ni, nu ska ni få höra om min dag! Imorse vaknade jag alldeles för sent. Jag vaknade 40 minuter innan min buss skulle gå.. Jag hann iallafall med bussen, och kom i tid till skolan, eller jag kom i tid till skolan, men inte till lektionen, haha. Men det fanns andra själ, inte bussen.. Nåväl, allting var stressig under uppdukningen fram till våran egen lunch. Efter lunchen kom alla gäster och det blev kaos. Hur mycket som helst att göra, gäster som inte fått sin mat, fel mat, kall mat, bla bla bla. Tur att jag inte stod i köket säger jag bara! Min lärare kom med världens mest töntigaste kommentar idag, jag kunde inte sluta garva.. Det kom in två  engelsmän på resturangen och dom satte sig och fick mat o.v.s. Och så skulle vi fråga om dom var klara, när vi skulle stänga. Då sa han till oss som stod runt baren: Are you finnished? No I'm swedish! HAHAHAHA, jag höll på att dö av skratt! Torr hurmor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback