I don't mind spending everyday,out on your corner in the pouring rain

Nu är klockan massor. Alldeles för mycket för att jag ska vara uppe, är jättetrött! Ska strax krypa ner i min nybäddade säng och sova. Idag har vi begravt Maiden, på våran tomt. Sorgligt! Hon fick världens finaste gravsten och en fin ros, för det var hon värd. Det är typ det ända jag har gjort idag, och så har jag sovit en stund på dagen och bäddat min säng, no more.. Imorgon börjar jag tjugo över åtta och slutar halv två typ, frän dag. 
Nu ska jag sova, ensam i min säng. Saknar Karl galet, även fast det bara var några timmar sedan jag träffade honom. Skulle gärna ha honom här inatt också, hihi. Han gör mig lyckligast i världen.

image239




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback