''I walk alone, this empty street''

Ingen skola, ingen sömn och inge käk. Låter tufft huh? Kan jag medge! Jag gör det ju liksom inte självmant, utan det blir så när jag är schjuck eller vad man nu ska kalla det, hihi. Idag kom Karl hit när han hade slutat skolan, cosy! Ikväll är det massor med kul på tv, och jag MÅSTE se. Får se om jag håller mig vaken hela tiden eller om jag försöker sova en stund till det börjar, Grey's börjar ju inte förns nio. Imorgon har pappa Ä-N-T-L-I-G-E-N lovat mig mitt pluskort. Han skulle liksom ha fixat det för två månader sedan. Och jag har känt mig fett handikapad och behövt tigga skjuss hit och dit, fett jobbigt! Men det är rätt skönt iallafall, för då känner pappa sig tvungen att köra/hämta mig eftersom han inte har köpt något plus ännu, haha. Det är ju han bensinpengar som ryker, inte mina! Vet ej ännu om det blir någon skola imorgon.. Om det inte blir det får jag inte träna och jag är riktigt sugen. Vi får se hur läget är imorgonbitti och ikväll. Men det lutar åt en till hemmasittardag. Höhö!

image228

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback