maybe, maybe not, maybe fuck yourself!

Vet ni vad jag mest längtar till... Julen! Det är så mysigt. Man är ofta samlad hela familjen, ibland släkt och även vänner, och så äter man god mat och alla är glada och sen kommer tomten (hos vissa) och om man har varit snäll får man massor av ljuvliga klappar. Stämmningen är liksom bara.. awesome! Gad damn vad jag läntar. 2 månader och 13 dagar kvar..

Imorgon är det fredag, och vad betyder det?! HEEEEEEEEEEELG, mina kära vänner! Inte för att jag är överlycklig över att vara ledig från skolan eftersom jag inte har varit där på two weeks, men för att alla andra är lediga och nu är jag ju typ nästan frisk och kan träffa alla andra och umgås som en vanlig frisk människa, tror jag. Men för att vara på säkerhetens sida, så går jag inte till skolan imorgon heller. Men på måndag, då jävlar... Nu ska jag sova, goodnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback