ruttet

Fyfan vilken kass match. Vad ska vi skylla på den här gången, halt på plan? Nej, jag tycker vi kan skylla på att vi helt enkelt inte spelade vårt bästa. Fast vi spelade bra i början, och kämpade.Men det slutade i kaos. Det blev bara förmycket. Alla ville även fast dom inte kunde. Vi kämpade för mycket. Visst låter det konstigt? Men så upplevde jag det. Matchen slutade hur som helst 2-0 till Tyresö. Aja, life goes on... Men jag är arg!
Imorgon har vi träning i Frescatihallen(?), om jag minns rätt, med A-laget, från klockan 14.00 till 16.00. Kan bli roligt, men halva dagen åker ju bort liksom. Men jag har ju inga andra planer inför morgondagen, tror jag, så det blir nog bra.
Ikväll kommer min älskling hit. Har inte träffat honom på en vecka typ, om man bortser från matchen idag. Men då träffade jag honom typ 5 minuter, knappt det.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback