Som inte försvunnit ut i oändligheten...

Eftersom jag inte är i så gott skick för att träna, så avstod jag idag också. Nu har jag inte tränat på snart tre veckor och det känns tungt, även om jag har spelat två matcher. Istället för träningen åkte jag och mamma till Tibblehallen och kollade på Täby FCs match mot Färjestaden. Täby spelade kalasbra och vann med 10-5. Även om jag kanske hellre hade tränat känner jag iallafall att jag fick in lite om innebandy i skallen, hur som helst. Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt och inte sitta vid datorn hela kvällen, så som det ofta brukar bli. Men idag är jag över huvud taget inte på det humöret, plus att jag ska upp tidigt imorgon och åka till sjukan.


   
 
Adjösssssssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback