tre olika sorters honung

Hemma ytterligare en dag. Och nu kommer jag inte tillbaks förrän onsdag, är bestämt. Idag sov jag fram till halv tio, då gick jag upp och åt lite grann. Sedan sa mamma att vi skulle åka till Stockholm/Älvsjö-mässan, eftersom det va typ tema hus & hem, och mamma ville verkligen gå. Så hon tvingade med mig. Dom hade rätt roliga och trevliga grejjor, men mest för vuxna. Med mig hem fick vi iallaffall massa broshyrer och tre olika sorters honung. En förkylningshonung, som hjälper jättebra när man är förkyld, och två smaksatta, en med viol och en med smultron/vanilj. Låterjätteäckligt tycker jag, men det är det verkligen inte. Nu har jag och mamma precis lagat mat, så den står inne i ugnen.. Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback