amen yeah, trodde jag ja!

FETT B! Vår match idag mot Vallentuna blev inställd! Asså driv inte om jag jag flippa, jag hade fan sett fram emot den här matchen i flera veckor.. eller ja, sedan jag fick reda på att vi skulle spela! Jajaja, vad ska man göra åt saken. Seriestarten är på lördag nästa vecka, så det var ju ingen seriös match mot Vallentuna, en vanlig träningsmatch bara.
Förmiddagen gick åt till att laga mat och äppelpaj. Jag gjorde världens godaste äppelpaj, jag lovar! Runt fyra kom morfar hit, med hela paketet, aa ni fattar.. fru m. barn, hah! Sedan kom även min morster med hela paketet (HAHA)! Vi åt middag tillsammas och pratade lite om allt möjligt. Riktigt cosy!!! Vid middagen satt jag och smsade med fian och fick reda på att matchen var inställd. Så jag skyndade mig till träningen för att iallafall hinna få lite träning, eftersom matchen var inställd.. höhö, komplicerat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback