Det finns fett som är bra för dig...

.. svårt att tro!
Även om inte enns halva kvällen har gått har jag och har även tänkt att spendera den i framför tv'n, med fyra filtar och datorn. Klockan nio börjar Efterlyst, Heroes OCH Csi. Jobbig kväll alltså, smart att köra alla favvisar på samma kväll.. jaja, det är väl bara face it liksom, vad kan man göra, spela in och kolla nån annan gång, nej det är inte riktigt min grej, för jag har aldrig tid eller lust att kolla på sånt jag missat när jag har en stund över.. om jag väl har det. Just nu sitter jag och kollar på du är vad du äter.. och jag känner verkligen att jag är vad jag käkar, haha! Efter det tror jag att jag prioriterar Efterlyst, för det har varit min favvo längst, haha! LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback