det ska va gött å leva

Efter en rolig, skön och charmig engelskalektion med teater, snack och lek tog jag bussen hem till Kalle, som log och sov när jag kom och jag kan bara säga en sak, jag var fett avundsjuk. Det var egentligen tänkt att vi skulle ta bussen tillbaka tills hans matte började, men vi (eller jag iallafall) glömde helt bort tiden, haha! Sen fick Karl reda på att hans matte va inställd, så han hade inga lektioner idag.. LYCKO! Halv ett tog vi istället bussen till Sollentuna eftersom att jag skulle till Scandic Star Hotell och han skulle köpa vax, haha.. undra om han gjorde det! På hotellet fick vi en guidad tur runt och kollade hur allt såg ut, och fick även mycket rolig samt onödig information. Och bullar!!! Ikväll från 19.00-20.30 har vi träning på sportis, så jag hoppas jag hinner se Kalle en snabbis, hihi! Innan det måste jag städa mitt rum innan mamma får spader. Och äta middag! Ciao amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback