efterlängtad morgon

Inatt drömde jag att jag och mamma skulle åka utomland, och när jag vaknar och sitter och äter frukost, kommer mamma ner och säger ''Vet du vad jag drömde inatt?! Jag drömde att vi skulle åka till Bulgarien!!!'' Lite skrämmande om jag ska vara ärlig. Haha!
Idag hade jag min efterlängtade sovmorgon, fräääänt! Elller ja, jag kallar det sovmorgon eftersom jag inte behöver gå upp förrän halv åtta/åtta, annars bör jag gå upp klockan sex, hah! Snart ska jag till skolan för att ha engelska, sedan har vi lunch och efterdet har vi en eftermiddag som väntar på Klasro. Hoppas vi får sluta innan fyra, för jag har träning klockan sex, och om vi slutar fyra är jag hemma typ fem, och min buss går igen tolv över fem, hahah, vi får väl se om det funkar! Nu måste jag återgå till att föna håret, later!

image205

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback