Grrrrrrrrrrr!

Träningen var skön, jobbig, blöt, tuff, regnig, tung, rolig, härlig, patetisk, givande.. allt! Roligaste på länge, actually! Trots att vi bara var fyra personer, som bara blev tre sedan när Carro skulle på basketträning. Annars var det jag, Fian och Vicky. Konstigt att det alltid är samma personer på fysträningen, haha! Men dom som inte var där, det vill säga allt utom vi, haha.. dom missade faktiskt någonting!!!! (enligt mig) Nu har jag duschat, imrogon är jag ledig eftersom det är orientering i skolan, och jag ska verkligen inte vara med. Haha! Så jag, mamma, Mats, pappa och Petra, ska käka lunch på Scandic hotell i Infra City, där min syster går i plugget, hon serverar! Får se hur det går, strax blir det nog Ronjas säng för min del, eftersom min säng fortfarande är busy! Imorgon får jag tillbaka den, Ä-N-T-L-I-G-E-N! Får se om jag sover själv hemma eller om jag sover hos pappsen, mamma och Mats åker ut till landet, och dit ska även jag på lördag, efter vår första match mot Vendelsö, vi ska tarom! Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback