gryning efter natt

HAHA! Imorse försov jag mig. Jag sa godmorgon och tog en varm kopp choklad på Statiol, sen sölade jag upp till Klasro. Dom hade redan haft läxförhör och skulle precis börja gå igenom mjölkprodukter mm. Under lektionen fick Emma och Filippa en utskällning för att dom snackade förmycket och direkt därefter åkte jag och Ante ut för att vi öppnade käften, haha thaaaanks! Typ kvart över tio fick vi sluta, men jag satt ändå kvar till tolv och väntade på Amanda och Vicky, haha! då åkte vi till skolan och hade inget att göra. Sen hittade jag Karl, så vi satt och snackade en stund! Tio i två var det dax för svenska. Vi kollade på en film som var riktigt freaky! Den hette typ Odysseus, haha låter sjukt ja! Efter det slutade vi! Jag åkte direkt hem till mamma, plockade ihop mina saker och fick skjuss till pappa.. Nu sitter jag här helt själv, pappa är på nån konsert, haha att gamla människor fortfarande håller igång är ett plus! Jag har precis käkat middag och nu mår jag illa.. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Om det händer nått, så lär ni väl få reda på det. Pussy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback