In my ass!

Eftersom jag hade sovmorgon imorse kom jag faktiskt i tid till Engelskan, som egentligen kändes rätt onödig eftersom vi inte gjorde någonting alls typ. Sedan hade vi lunch, och efter lunchen var det lektion på Klasse. Dom i min grupp lagade mat och dom andra hade teori. Maten smakade väl inte överdrivet mycket, men den dög, haha! Vi fick sluta cirkus klockan tre, så då gick jag först och kollade när bussen till Väsby station gick, men det va typ en kvart kvar, så jag pallade inte vänta.. så jag gick mot tåget istället.. Väl hemma tittade jag klart på One tree hill, och sen insåg jag att klockan hade blivit väldigt mycket, så jag fick oerhört bråttom till bussen. Träningen var frän, förutom att jag blev sjukt jävla irriterad på en viss person (hoppas inte du läser), men så jävla barnsligt...!!!! Jag, Sara och Vicky fick gå tidigare från träningen eftersom att vi skulle på ''föräldrar&elevmöte'' på Klasro egentligen halv sju, men vi kom dit sju.. haha! Det var trevligt!
Imorgon har jag inte sovmorgon, men jag slutar tidigt, vilket är en poäng. Efter skolan ska jag vänta på Kalle i skolan, för han slutar inte förns en timme efter mig. Nåväl, nog skrivet om min tråkiga dag. Nu är det dax för natty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback