känn ingen sorg för mig Göteborg

Idag vaknade jag sent, vilket var väldigt skönt, men det betyder att jag inte kommer kunna sova ikväll! Jajaja, har iallafall sovit ut en natt, det är ju bra.. bra för att vara jag. Haha!!!! Klockan två ungefär åkte jag till Karl, vi gjorde inte så mycket, men det var mysigt. haha! Klockan sex åkte jag och TITTADE på vår träning, eftersom jag inte får vara med.. Och jag kan ju säga att jag är ingenting annat än sugen på att spela!! På söndag har vi match mot Vårby och jag S-K-A spela, så är det bara. Chansen att vinna är nog hyffsad, när Töjnan spelade mot dom förut lirade vi 4-4, och vår tränare sa att vi spelade dålig, fast då spelade inte jag, så jag vet inte vilken grad spelet låg på, men förhoppningsvis tar vi hem segern!
Ikväll MÅSTE jag åtminstonde börja på min novell, som egentligen skulle varit klar förra veckan, hehe! Har ingen aning om vad jag ska skriva om heller, så det blir ju inte världens lättaste grej att göra! Later!


image219 image220 

image221 image222


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback