mmmmm...MASSAGE!

Mamma kom och hämtade mig hos Tove, då åkte vi till COOP för att hon och syrran skulle köpa lite stuffs! Vet ni vet jag träffade där? PRITAM!!! Min galma mattelärare! Först försökte jag gömma mig, men sen försvann Ronja och mamma så jag va tvungen att leta efter dom, haha. Försökte rymma snabbt iallafall! Hemma, duscha, byta om och iväg till träningen. Satt där och kollade på bara, eftersom jag har stärck låret! Med Karl btw, han kom förbi! :) efter det åkte jag hem och käkade middag. Och nu har jag precis fått massage av Mats, mammas gubbe. Det gjorde ont i början eftersom jag har ont, men det blev bättre i slutet, coooosy! Nu ska jag snart hoppa i säng, om jag orkar. Det är ju en dag imrogon också.

image209

                                                                                                                                                         PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback