MVGNIVÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Morgonen började med svenska, skulle skriva klart novellen, och det gjorde jag. Men jag skrev aldrig in den på datorn, så jag får väl göra det hemma tills nästan svenskalektion, på onsdag. Men lektionen var rätt chill! Efter det hade vi idrott.. Vi skulle spela volleyboll, haha. Vi började med att knångla upp näten efter att vi hade sprungit några varv, vilket inte var så bra eftersom jag inte bör anstränga mig särskillt mycket, men men.. Lektionen rann iväg, jag och frida spelade mot några andra brudar. Mårten sa att vi låg över M-V-Gnivå, i volleyboll! Haha, rätt stolt actually! Sedan hade vi mentorstid och jag vet inte vad. Efter skolan åkte jag till Rotan och solade 20 minuter.. haha, nya rör och nya solarium, fett naaaajz, för min bränna är fett tydlig. Rätt gryyyyymt asså, bästa solningen evaah! Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback