pull my finger

Tjääää! Skolan igår var najz, vi började på Klasrohalv nio och fick sluta klockan tio. Så gick vi allihopa hem till Sara och kollade på film, haha. Vid tolv åkte vi till skolan och käkade lunch, sedan hade vi svenska klockan två och sedan var det helg.. fan vad härligt! Igårkväll var Karl här, myspys!
Imorse hade mamma köpt nybakat bröd till frukosten, fyfan vad gott! Under dagen har jag inte fått något gjort alls, bara varit ute på en snabb prommenix och legat i hängmattan en stund, that's it! Kvällen ska jag ägna åt att ligga framför tvn och kolla på film och bara tare lungt. För imorgon har jag träning, och jag har fortfarande lite ont i halsen, men det är det ingen som vet, haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback