skapligt trött fredag

Efter skolan idag åkte jag hem och städade mitt rum, ytterligare en gång.. eller ännu mer kanske man säger, eftersom jag redan gjort det fyra gånger typ, haha! Sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte hem till honom och lämnade lite grejjor och hämtade Ronja, sen åkte vi hem till Petra och käkade middag. Efter middagen åkte Ronja iväg och jag gick upp och lade mig i Tobbes säng och höll på att somna, så jag bad pappa köra hem mig, som han så snällt gjorde. Väl hemma var jag inte lika trött.. Har precis kollat på Linas kvällsbok och håller på att somna igen. Trots att klockan inte är mer än tio en fredagkväll har jag ingenting emot att krypa till sängs, är helt sjukt jävla trött, jag hajjar inte själv! Jävlar vad skönt med helg!!!!!! Det ända som är riktigt planerat i helgen är söndagen, morfar kommer ner och vi ska käka middag etc. För han flyttar till Thailand igen på måndag, you know!!!!! Och dit ska jag lätt åka i vinter! Och klockan 20.15 har vi match i Vallentuna, TAGGAD!
Sug svälj, trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback