Sköndalscupen

06.30 efter knappt sex timmars sömn, tvingade jag mig upp. Hade en halvtimme på mig att packa ihop mina grejjor, äta frukost och sånt stuffs! Strax efter sju satte vi oss i bilen, hämtade Sara påvägen, åkte förbi statiol och köpte varm choklad och körde ner till parkeringen för att möta alla andra. Sofia hoppade in i vår bil och så åkte vi iväg till Sköndal. Under uppvärmningen till första matchen mot sköndal sträckte jag låret, så det gjorde jävla ont, och ändå spelade jag tre matcher.
Eftet två matcher tyckte vi allihopa att det skulle bli hur skönt som helst att åka hem. Men istället fick vi reda på att vi hade en match klockan 16.30, som ingen hade förväntat sig. Vi orkade inte åka hem och åka tillbaka, och vi orkade inte sitta i hallen i 4 timmar. Så vi tog med oss vår pick och pack till Globen Centrum och spenderade typ 3 timmar där.. Sedan åkte vi till en annan hall och spelade matchen, och självklart förlorade vi efter all dess väntan. Jaja, det är inte platsen där man kommer som räknas, det är själva spelet och jag tycker dom flesta spelade hyffsat bra.


Igårkväll åkte jag hem till Tove, och så drog vi till kista, sen till sollentuna och träffade några, sen drog vi på fest hos någon Hampus i Viby. Orkar inte sammanfatta kvällen särskillt mycket mer, vi var hemma typ tvåååå, då somnade vi typ, haha!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback