sommliga går med trasiga skor!

Igår kändes det som att dagen aldrig skulle nå sitt slut. Åkte till skolan en aning sent. Sedan åkte jag till Karl som precis hade gått upp eftersom den jäveln hade sovmorgon, lyx! Vi åkte till skolan lagom tills han skulle börja, så då mötte jag Anna. Allt gick tröögt, men tillslut i tid gav vi oss iväg till Bergendal. Hade lektion där och fick sluta klockan halv fyra eller nått. Då åkte jag till tandläkaren direkt! Inga hål vare där, så jag fick åka hem. Hemma fem i sex och skulle åka tio över, hann knappt plocka ihop mina saker.. Iväg till träningen dit jag kom en aning sent, men men.. det gjorde nog inte så mycket. På träningen hade vi förs fys, sedan spelade vi fotboll i slutet. Haha, I really miss football! Sedan kom pappa och hämtade mig. 

Natten var inte rolig. Kunde knappt sova för att jag hade världens jävla fucking huvudvärk. Vaknade imosre när jag egentligen skulle vart  på Klasse för länge sen och mött Vicky! Istället gick jag upp, tog på mig det närmaste jag hittade i klädväg och sprang till 8.41-bussen!!! Kom till klasro typ kvart över nio eller nått, satt där en halvtimma sen fick vi sluta.. haha, nödväntigt, kände jag! HÅÅÅÅÅÅÅÅL till tio i två, ROLIGT SCHEMA! Jag, Anna och Vicky åkte hem till Vicky och Anna lagade lunch åt oss, haha!!!! Vi gjorde även milkshake och annat roligt! Sedan åkte vi till skolan och hade svenska sen slutade vi. Jessica, Bäcklund, Eddie och jag åkte till Sollentuna. Haha, sedan kom Patrik och Lukas som hade varit i stan och köpt lite grejjor. Det började regna, så vi åkte hem. Missade precis tåget, as usual, hahah!

Ikväll hade jag ingen fucking aning om vad jag ska hitta på. Imorgon ska jag upp typ halv sju, för vi har cup i Sköndal. Är inte så taggad ännu, men vänta bara tills imorgon, ska knäcka era näsben, FUCKERS!

Kommentarer
Postat av: Sofia

jo förfan my! tagga till, ska ju bli hur kul som helst ju :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback