suck & stön

Vad det blev i matchen bryr jag mig inte riktigt om, men vi förlorade iallafall.. Första preioden spelade vi riktigt bra, men i andra perioden var vi kort om folk, måndga hade hoppat av pga sjukdom eller att dom va tvunga att dra, själv tappade jag andan utan att nått änns hade hänt, jag bara sprang och så sa det pang så kunde jag inte andas bara, fett läskigt!!!! Fan vad trist, för jag fick inte spela mer för morsan efter det, fan vad sur jag blev! Vendelsö var inget dåligt lag heller, dom var många, hade koll på bollen och spelade bra. 7 spelare mot typ 16 är en tuff match, men jag tycker Töjnan kämpade på bra! Direkt efter matchen åkte jag och mamma till Löwet för att kolla om jag hade körtelfeber eller nått.. eftersom jag tappade andan, och är sjuk typ hela tiden, plus att Sara hade körtelfeber för inte så länge sedan. Men dom hade inte tid förns klockan 17.00 ikväll, men hon kollade på det iallafall.. och hon sa att det möjligtvis kan vara streptokocker, men jag hoppas verkligen inte det, för jag kommer aldrig kunna vara borta en längre period från innebandyn!


image218

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback