ta-de-lungt

Igår innan skolan åkte jag och solade igen, haha! ILLA! På Klasse gjorde vi världens godaste pajer.Tacopaj, ost&skinkpaj, broccolipaj och hallonpaj. Jag tror inte ni anar hur gott det var! Men vi fick inte sluta förns typ halv fem, så då skyndade jag mig hem, för att plocka ihop lite grejjor och ge mig iväg till träningen och KOLLA PÅ! Inte lika tråkigt som vanligt att kolla på, eftersom Kalle var där, men jag va så jävla taggad på att spela, det är helt sjukt! På söndag har vi ju match och jag ska spela, utan tvekan!

Igårkväll sov jag hos Tove, gud vad skönt att slippa gå upp klockan sex! Vi kollade på Kyle XY, House och Sporten, sen somnade vi! Imorse hade vi levnadslära och det var ju inte det roligaste. Efter det skulle vi haft svenska, men det var inställd.. så vi fick slutaaaaaaa, fett najs! Jag och Vicky drog och käkade lunch och sedan åkte vi hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback