TAGGGGGGGGAD TILL TUSEN!

Godmorgon alla glada!
Nu har jag sovit ut riktigt ordentligt. Idag kommer min morfar ner till Stockholm för att äta middag med sin gosiga dotter (mosran) och hennes kids (jag och ronja). Ner hit har han även med sig sin Thaigumma och hennes dotra! Hur gulliga som helst båda två, även om det är lite problem med språket mellan oss. Men engelskan går hur bra som helst, tur att man hade Sven-åke i skolan, haha! Efter middagen idag, ska jag iväg på match i Vallentuna. Egentligen har vi två timmars träning innan som jag faktiskt är sugen på att gå på, men eftersom morfar is in town, så jag skippar det! Får se hur det går ikväll, Vallentuna är nog sugna på att spöa oss, men jag ska fan se till så att vi åtminstonde håller nollan! Mer information later!

image215

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback