pain, pain, pain, pain, pain

Okej, läget är stabilt just nu. Utöver att jag har ONT i ryggen för att nån jävel puttade mig över sargen på matchen i söndags, som förövrigt inte gick så bra, men det finns förklaringar till allt. Hehe! Hur som haver.. Idag har jag, varit i skolan, promenerat, solat och varit på typ ''spelarmöte'', that's it! Dagen har varit stressig typ även om jag inte har gjort så mycket. Nu sitter jag hemma och småtittar på hockey, ska ner i soffan nu, under mitt täcke med en kopp te. Så ska vi se att allt blir bra igen. Dör av smärta... (okej, jag kanske överdriver lite, men det gör superont)! Imorgon är min favoritdag, vilket betyder... Ja, gissa vad... jo, jag ska hem till KALLE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback