9 dagar kvar



Jag ber tusen gånger om ursäkt till alla hundra miljoner (typ 2), som läser min blogg, hehe. Nej, jag är inte dålig på att blogga nu längre, men mitt internet hos mamma har fuckat ur som vanligt, och det leder till att jag blir dålig på att blogga, bla.. bla.. bla...

Idag har jag inte gjort mycket alls. Vaknade tidigt, så jag och mamma gick ut och åt frukost i solen, och sen låg vi på studsmattan till tolv, då det blev massa moln på himmlen. Vid två åkte mamma och jobbade och mats tog med sig hunden upp till landet. Två timmar senare hade jag tröttnat på att vara ensam hemma, så jag tog tåget till sara och hämtade min cykel och cyklade hem med pappa som mötte mig där.

Dom närmaste dagarna har jag faktiskt övningskört, det har varit skitkul och ganska svårt. Men allt eftersom lär man sig. Mamma tycker att det går galant och det tycker faktiskt jag också. Ett plus till min gulliga mamma, tack för allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback