everything I do, I do it for you.

Kom hem från skolan för inte så länge sen. Slutade strax innan ett. Idag hade vi Svenska, Hotell A, (lunch)  Näringslära och avslutningsvis mentorstid. Ingenting av det var särskilt jobbigt idag, om vi säger så. Men nästa vecka kommer det blir jobbigare, sägs det.
Ikväll klockan 5 har jag träning i Simhallen.. Våran hall är klar den 2a (februari), då vi inleder med en match mot Duvbo. Ska bli roligt och se om det har blivit någon förändring, men det borde ju se ungefär precis lika dant ut, förutom lite förnyade saker, får se. Hoppas pappa kan hämta mig efter träningen, för jag orkar verkligen inte åka hem själv, usch..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lycka till att träna gumsan, själv så är jag sjuk, så får inte träna :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback