I NEED YOU BOO!

Innebandyträningen gick galant! Lite småont överallt och hyffsat ont i halsen, men det går väl över framöver. Efter träningen hämtade pappa mig, thank god att jag slapp åka själv. Kvällen har jag spenderat framför Tv4 Sport och kollat på Innebandy, final mellan Pixbo och Dalen. 7-7 efter 3 perioder, sedan vann Pixbo i SD. Typiskt, jag som hejjade på Dalen. Men Pixbo spelade mycket bättre och förtjänade verkligen guld, grattis.

Imorgon börjar jag kvart i tio. Med engelska och sedan ska vi åka skridskor igen, wiie! Efter det har jag datorkunskap som är över på typ två röda för det är rätt kul det vi just nu håller på med, eller nått.. Haha! Slutar typ två eller nått, najz. Imorgon har jag egentligen träning med A-laget/damlaget, men jag tror inte att jag ska gå på det för jag orkar inte komma hem typ tolv eftersom ingen kan hämta, inte riktigt min grej liksom. Men på torsdag kör vi hårt! Lördag har vi som sagt match och jag är inte övertaggad, men taggad (REDAN)! Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback