Jag VILL jag VILL!

Gårdagen var grym, asså den va bättre än många andra dagar. Orkar inte förklara, men den va bra!!! Om jag hade träffat min älskling hade det varit pricken över i:t, men det gjorde jag inte.. Jag somnade rätt tidigt igår, var skittrött. Igår lärde jag mig två nya saker.. 1. Att när man är sjuk blir läpparna torra. och 2. Att när man är sjuk tappar man koncentrationsförmågan (det var därför det inte gick så bra för mig på Tetris alltiså, hehe).

Idag vaknade jag typ halv tolv, jätteskönt att vara ledig. Idag ska jag bara ta det lungt och försöka bli frisk. Jag är verkligen astaggad på att spela match imorgon. Jag vill jag vill jag vill! Pappa har sagt att jag får spela om jag inte har feber eller ont i halsen, och inget av det har jag just nu, så. Jag hoppas att jag blir frisk tills imorgon, annars går jag under.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback