my day, höhö

Nu har jag varit hemma en stund.. Slutade strax innan två, skönt! Åkte hem till pappa istället för mamma, för hos mamma somnar jag lätt på dagarna, och jag hade ju lovat mamma att vara vaken tills jag ska sova ikväll. Så jag väntar på att OC ska börja (och sluta), och sedan åker/går jag till mamma.
Imorgon börjar jag egentligen kvar över nio på Infra, men jag ska till skolläkarn kvart i tio på Vilunda, så det är typ lite onödigt att åka dit, för jag måste ändå gå efter fem minuter, haha. Har matte, svenska och en till lektion där vi ska hitta recept på massa grejjor som vi fixade förra gången, får se hur det går. Ser inte direkt fram emot det, men aja. Som det ser ut nu så lär det inte bli någin träning för mig imorgon heller.. Feber har jag nog inte, men halsen gör skitont fortfarande. Vill v-e-r-k-l-i-g-e-n spela matchen på lördag, så jag vill ingenting annat än å bli frisk!

Nu ska jag spela tetris, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback