yeah, you know.

Jag och karl var hemma hos mig, gjorde inte så mycket. Ehm, umgicks.. som vi alltid gör (a). Sen skulle han på träning, så jag åkte hem till pappa och hm, gjorde inte så mycket.. kollade på tv mest. Strax innan elva gick jag och la mig, sjukt trött igår!
Idag började jag kvart över nio och slutade tjugo i två. Skön skoldag (egentligen en av dom värsta/längsta) hehe.... Imorgon börjar jag klockan nio och har servering, tur att jag inte har kök, skulle aldrig orkat, haha. Innan jag åktre hem idag var jag inne i centrum och köpte en vågad hårfärg (vet inte om jag kommer färg på ett tag) och så köpte jag en brun-utan-sol, en väldigt dyr bara för att se om den är bättre en dom billiga, haha. Snart ska jag kolla på OC. Hoppas Karl ringer, hoppas, hoppas, hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback