11 månader

Okej, jag hann inte skriva igår, fråga inte varför.

Sist jag skrev så var det tisdag då. Onsdagen var jag i skolan en snabbis och vi slutade tidigt. Vi träffade våran egelska och idrottslärare som vi kommer få nästa år, han verkade strålande. På kvällen åkte jag till sollentuna och mötte tova, tove och jessica, sen även anna och sara. Vi gick till parken där det va hur mycket folk som helst, träffade massa folk. Hm, sen kom karl efter en stund. Senare på kvällen tog vi en långprommis hem till honom och sov där.


På torsdagsmorgonen gick vi upp tidigt. Jag va tvungen att åka hem och byta kläder och sånt. Sedan vid två åkte jag tillbaka eftersom alex (karls bror) hade studentmottagning, riktigt trevligt. Sent in på kvällen somnade vi. 11 månader tillsammans btw.


Fredagen tillbringade jag också hos karl, men åkte hem en sväng mellan. Den kvällen spelade vi mest kort och hade jäääätteroligt! På lördagen åkte jag hem tidigt för karl skulle till hans morfar.

Och så till sist igårkväll.. Karl kom hit, vi var ensamma hemma och allt var kalas!

Som ni märker var jag ledig både torsdag fredag, men jag slutar inte skolan förrän på trosdag, fett onödigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback