40 grader i solen, helt galet!

Provet fick jag ingen större bekräftelse på, men han sa att jag hade klarat det. Hade en aning bråttom hem och lägga mig i solen, eftersom lektionen var till för att göra omprov på. Måste skriva ett eget arbete, har funderat lite gran, kanske anorexia eller bullemi, we'll se! Även om jag inte låg i solen överdrivet länge för att det kröp typ fem spindlar på mig och jag fick panik, så fick jag ändå lite färg till. Har fått någon form av soleksem, stora bubblor typ. Skrev om det igår också.. Det va bättre igår, men nu när jag solade kikade dom fram igen. 40 grader stod min termometer på, trodde knappt mina ögon.

image454

Kommentarer
Postat av: Anonym

men ge fan i och sola om du har soleksem, pucko!

2008-06-02 @ 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback