it takes a fool to remain sane

Min dag har varit typ tragisk från början till slut, (eller ja, tills nu iafl). Imorse hade vi engelska, vilket var det typ tråkigaste ever. Först läste vi i typ en halvtimme, vilket jag hatar. Att läsa är något av det värsta jag vet.. Efter det lyssnade vi på någon spökhistoria och sen slutade käkade vi lunch, världens äckligaste mat. Min kökslärare frågade mig om det var äckligt och jag kunde inte säga nej, eftersom jag inte änns hade rört maten. Så jag sa ja och gjorde en liten min, hehe. Första gången jag åt lunch där råkade jag säga ganska högt att maten inte var god, så jag var lite rädd för att säga att den var äcklig, eftersom att det är dom som bestämmer maten, haha. Aja... Efter lunchen hade vi matte, svenska och sedan ett prov i jag vet inte vad, men typ på vad vi har gjort i köket, jag kunde typ fem frågor av 30. Bra My! Nu sitter jag hemma och har precis kollat klart på OC. Ikväll är det innebandy, AIK-Falun tror jag, därför är jag hemma hos pappa nu..

Att längta efter: Påsklovet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback