måndag

Det var segt att komma upp imorse, så segt att jag beslöt mig för att sova en stund till. Åkte till skolan så att jag var där strax efter svenskan iafl. Provet i Näringlära gick sämst, alla gick efter typ fem minuter och kvar satt jag och önskade att jag hade börjat plugga tidigare. Har ju haft hela lovet på mig, idiot. Det var iallafall svårt så jag måste iallafall ha ansträngt mig mest, haha. Har haft världens huvudvärk hela dagen och den har inte släppt ännu. Tänkte egentligen lägga mig och sova en stund, men jag kom på att jag hellre sover hela natten än att sova dåligt, för så blir det alltid för mig och jag somnar på dagen. Jaja, får väl proppa i mig alvedon..
Ikväll är det innebandy så jag ska ta mig över till pappa senare, det är ju fortfarande några timmar kvar. Täby-Balrog, klart man hejjar på Täby, men jag tror faktiskt inte att dom har någon chans. Får väl se.

Dagens längtan: Tills onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback