söndagsångest

Helgen har varit kanon! I fredags var jag med Karl, i och för sig inte förrän typ klockan tio på kvällen, men jag var med honom iallafall. Och så sov jag där och åkte hem vid tre typ, och vid nio kom han hem till mig. Så vi kollade på slutet av melodifestivalen och ett avsnitt av CSI innan vi gick och la oss, cosy! Imorse gick vi upp rätt tidigt eftersom vi skulle åka tio i elva för att Karl skulle ta lagfoto och jag och mamma skulle åka och sola. Och jag brände mig som vanligt typ, men det var inte så konstigt kanske eftersom jag inte har solat på typ ett halvår, haha. Efter det åkte jag till pappa och jobbade, efter det hem och fixade mig lite och iväg igen till Segeltorp (inte Abrahamsberg, som jag trodde, haha). För dom hade tydligen flyttat, så informerad är jag, mihihi. Sen släppte mamma mig vid hallen och jag hade träning och sen kom pappa och hämtade mig strax efter åtta.


image360

Nu är jag skittrött och ska sova vilken sekund som helst, väntar bara på att min älskling ska ringa och säga godnatt. Börjar 8.20 med svenska, herregud..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback