Tjoheeeeeeej...

Nu äntligen, min pluttis är hemma och allt är suveränt igen. Sååå, igår morse åkte jag iväg och solade med mamma, sen åkte jag hem, duschade och iväg till Karl. Som jag har längtat, snacka om en härlig känsla att bara se honom igen! Aja, iallafall.. Vid strax efter sex åkte jag hem och åt middag och sedan kom Karl till mig och gjorde mig sällskap, heeeeeeela natten, yummie! Imorse vaknade vi inte så sent faktiskt, enligt mig, hehe. Men vi gick inte upp förrän sent, för det var jättemysigt att bara ligga kvar i sängen. Men nu har han åkte hem, tyvärr.
Så.. jag åkte hem till pappa för att kolla på innebandyn och Linus Jämtdal tog Täby vidare till semi-final, härligt! Det var en mycket spännande match och ett tag trodde jag helt ärligt att Täby hade förlorat, men som sagt.. Det är aldrig avgjort i världens bästa liga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback