varje sekund utan dig känns som en evighet

Wey, nu är det onsdag dårå... Som jag har längtat efter sedan veckan började. Lyckan på dagen och det som jag egentligen längtade till var att träffa min gulleplutt. Vilket jag typ för övrigt alltid gör på onsdagar, vilket gör onsdagar till den bästa dagen på veckan, hihi. Bortsätt från när det blir helg och jag har tid att träffa honom all the time.

Igår var jag i skolan och på kvällen tränade jag och typ allt var som det brukar vara på tisdagar, ganska najs. Idag hade vi matte och engelska  sen slutade vi. 12.05-14.00, inte så jobbig skoldag. Efter det gick jag och mötte min älskling typ vid busshållsplatsen, haha. Vi kollade på OC och lite annat på tv och gjorde lite annat. Hm, sen åkte jag till pappa och han på träning, och sen åkte jag tillbaka till mamma och nu sitter jag och typ försöker plugga, men det går inte så bra, fast jag kan det mesta redan, thats great!

Dagens

plus:
8 månader med min älskling idag, hihi.
minus: Att det aldrig blir vår......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback