25 grader i solen, yummie!

Dålig på att uppdatera, jag vet.

Igår var jag hemma hos tove, med tova och karl, sedan dök fanny upp också. Vi satt ute och spelade kort och hade det mysigt :) Idag ska jag in till stan och ha picknick med pappsen och petra, och ronja och pontus and lite andra folk, blir säkert jättemysigt... Är lite halvt förkyld men jag får väll klä mig varmt framåt kvällen. Hm, snart ska vi väl åka iväg och handla så vi kan göra iordning sallad när vi kommer hem och ta med. Vi ska även åka förbi Wedins i stan som har rea, hoppas jag hittar lite skor, hihi. Samtidigt hämtar vi petra på jobbet. Nu ska jag ut i solen och steeeeeeeeeeka, jävlar vad jag ska bli brun!!! Ciaobella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback