you are my nr.1

Igår åkte jag ju med pappsen till stinsen och mötte upp petra och pontus. Vi gick runt och shoppade lite, hittade bland annat en tunika/klänning som jag blev kär i. Ska köpa en till likadan, fast en annan färg, jättesöta. Efter det åkte jag hem och käkade. Och sedan tyog jag bussen till malla där jag gick en bit och sedan mötte jag upp min älskling. Så tog vi en prommenad hem till honom, spelade lite fotboll, kollade på ondskan och somnade sedan bums!
Imorse vaknade jag upp hos karl, vi gick upp och käkade frukost och gick sedan ut i solen, kalasväder! Mamma kom vid två nån gång. Vi åkte till centurm och handlade och åkte sedan hem. Ikväll har vi grillat och spelat kubb, men nu kom alla myggor så vi gick in. Jag har även klippt våran gräsmatta idag, duktig flicka!

image443 image444 image445


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback