all I want for christmas is yoooooou!

Matchen gick jättebra, tjejerna vann med 7-4, great!
Snart ska jag gå och lägga mig tror jag, för jag ska upp och gå till mamma hyffsat tidigt imorgon, ska baka tårta och städa och fixa massor... det blir ett litet födelsedagsfirande imorgon istället, för jag kommer knappast hinna på måndag, jobbar till 5, träning till 7, sova tidigt, you know it! Funderar på att lägga mig i badet en stund, men då kommer jag nog somna, hihi, men det vore mys! nu ska jag lyssna vidare på min jullåtar och drömma mig bort en stund.


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; tack söta du!

Postat av: Louise

stackare, de är inte skönt med bulor, dom gör åxå förbannat ont:P



inte skönt o ha ont i nacken, har ont i ryggen efter lite tunga o fel lyft idag på jobbet :(

så ja är hemma o vilar nu, ska tillbaka till tre sen :(

2008-11-23 @ 11:34:48
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback