i dont know what to say, but its not okey

Jag snodde mats dongel, så nu kan jag skriva lite. På ulla är allt som vanligt nu mera men lite roligare för varje dag. Igår hjälpte jag Pelle(inte för att ni kanske vet vem det är, höhö, en kock iafl, ni kanske har sett honom på tv någon gång, det har iafl jag, hihi :$) aja, jag hjälpte honom att fixa lite grejer för han skulle ha ett fotorepotage i exrpessen om te och några sötsakerm tror jag.. jsg fick även göra ett iste med massa mummsiga grejer i, vågade knappt smaka, haha.. den här veckan har jag varit allmänt trött, har sovit förlite, druckit förlite, ätit förlite, tränat förlite, fått förlite frisk luft OCH jobbat för mycket.. på tal om träning, så trampade jag snett på min fot IGEN på träningen i måndags, så jag har skitont i foten, därför kunde jag inte spela matchen igår som jag var galet sugen att spela. Men matchen gick bra iafl, trots några tabbar, 6-6 blev slutresultatet, men jag tyckte att vi var segrare, hihi. Nu måste jag gå och lägga mig om typ fem minuter för jag ska ta en ännu tidigare buss imorgon.. 06.51, huuuwa! 


Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Hehe, det är inte så skönt:P Hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback