måndag 17 november

hejsan.. jag vet att jag är väldigt dålig på att uppdatera, hihi! men som jag har sagt tidigare har jag knappt någon tid och nästan aldrig tillgång till någon dator. Hm.. matchen i helgen spelade jag, det gick inte så bra, men det var lite roligt iafl. Annars i helgen har jag inte gjort så mycket, tagit det lungt och myst framför massa filmen, bland annat 8mile, The holiday, 14 suger och Notting hill, mycket bra filmer! Idag har jag varit på praktiken och sedan åkte jag till hallen för att kolla på min träning eftersom jag inte skulle vara med. Har fortfarande ont i foten, och nu har jag fått ont i nakcen också, vet inte varför.. ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, som jag alltid säger, hehe. Men nu ska jag försöka, för jag är trött.


Kommentarer
Postat av: g

wohu marabou bloggade :D

2008-11-17 @ 20:18:24
Postat av: mysan

hahaha, siiiii mi amor! :$


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback