ett måste.

Efter träningen idag kände jag mig levande, sjukt länge sen jag tränade, och gud så skönt det var. Kommer visseligen vara helt död i kroppen imorgon när jag vaknar, men det är det värt. När jag kom hem från träningen hade mamma gjort egna köttbullar och det var mumma kan jag säga. Nu sitter jag hemma hos pappa och gör ingenting, borde städa mitt rum hos mamma, lovade henne att det skulle vara städat innan onsdag, well well, det är en dag imorgon också. Orkar verkligen inte ta mig tid att göra det, för om jag väl börjar måste allt bli klart på en gång.. Allt ligger på golvet, inklusive kläder. Och jag måste städa min garderob, få ut tvn, möblera om, kasta massa grejor, inhandla nya saker, fixa mysfaktor ovs, men jävlar vad bra det kommer bli när det är klart! Ge mig lite styrka bara, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback