ge mig energi, någon?

jaha, om vi summerar helgen så har jag inte så mycket att säga, haha. Kunde lika gärna ha hoppat över helgen och gått direkt in på nästa vecka, för den här helgen har bara förvärrat allt.. Imorgon är det då måndag vilket betyder en ända vecka kvar innan praktiken och jag vill verkligen inte, har verkligen ångest, ingen lust, faaaaaan.. äsch vad ska man göra! Imorgon är det iafl nya tag som gäller, har prov på vin (vilket jag kommer köra på, eftersom jag glömde papprena i skåpet), och jag tror inte det hjälper så mycket att jag vet vilka druvor man ska använda, ger mig ju inget MVG direkt. Hoppas det inte blir så mycket plugg, för då dör jag. Det jag vet kommer hända är att vi har redovisning på naturkunskapen med våra grupparbeten på fredsag, annars ser det väl lugnt ut, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback