give me a new life

Gårdagens fixande av internet misslyckades totalt, åkte hem till tove för jag orkade inte vara hemma. Dagens sista skoldag på 8 veckor, eller 9 kanske det är.. den gick helt okej, klarade av den tillslut. Första lektionens prov gick galant, redovisningen på naturkunskapen gick piss, haha, kunde ju gjort bättre ifrån mig, aja whatever.. på håltimmen solade jag och Sofie och efter det hade vi svenska, lyckat.

Morfar, hans fru och hennes dotter var på middag, dom är nu nere i stockholm för att hämta hennes andra dotter som kommer från thai och ska bo här for a while (alltså där uppe hos morfar). Trevlig middag iafl. Nu är jag hemma hos pappa och kollar på idol, samtidigt som jag ska färga håret, hehe. Hej sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback